Monday 5 May 2014

Si Bongsuku "Muhammad Hareez Rayyan".


          Inilah buah hatiku Muhammad Hareez Rayyan Bin Zr Zambri...Lahir pada 21 Jun 2012. Baru Berumur 1 tahun 11 bulan. Dilahirkan di Hospital Melaka.Merupakan Anak kelima dari 5 orang adik beradik.
    Dari cara memakai cermin mata , semua tentu tahu Rayyan sangat suka bergaya.Dalam usia 39 tahun saya mengandungkan zuriat saya yang terakhir ini. Berbagai cemuhan dan tomahan yang timbul semasa Rayyan didalam kandungan saya. Mana taknya, rata-rata orang akan berkata ""tak sedar diri dahlah OKU tapi masih mengandung lagi". Saya terpaksa bergerak menggunakan kerusi roda kerana anak saya ini berada dalam kedudukan sengget ketika dalam kandungan.Tapi itu tidak mematahkan semangat saya. Biarlah apa orang nak kata, janji saya bahagia , ada suami dan anak-anak yang sangat menyayangi saya.
Terima kasih Ya ALLAH kerana mengurniakan saya, anak yang comel ini. Semuga saya dapat melihat zuriat saya membesar , bersekolah , bekerja dan berumahtangga kelak.
INSYAALAH- AMIN.

1 comment: